lauantai 28. syyskuuta 2013

Haaste (」゜ロ゜)」



Idea: kerro 10 asiaa itsestäsi, sitten vastaa haastajan antamiin kysymyksiin ja lopuksi keksi omat 10  kysymystä seuraaville bloggareille, jotka haastat tekemään saman.  Haastajanani toimi Janina :3 kiitos.

10 asiaa minusta, go!
1. Rakastan kissoja! ja oikeastaan kaikenlaisia eläimiä (matelijoita, lintuja, jyrsijöitä..) mutta kissat menevät kaiken edelle. Harmi vain kun elämäntilanteeseen ei vielä oikein sovi hankkia omaa ;__;

2. Mun lempi bändi on Queen. Ja paras biisi on Bohemian Rhapsody!

3. tykkään tosi.paljon.suklaasta. Ja herkuista ylipäätään (leivokset, kakut..) (ᅌᴗᅌ;* )
Tästä huolimatta, oon ollut aina alipainonen.

4. En pidä urheilusta, sen missään muodossa. Mun fyysinen kunto on ollu tosi heikko niin kauan ku muistan, mutta oon alkanu pikkuhiljaa sitä parantamaa mm. pyöräilemällä töihin.

5. äsköisestä kohdasta voimme siis päätellä, että olen myös erittäin laiska.. erittäin, laiska.

6. Minulla on kaksi sisarusta, isosisko ja isoveli. Asun tällä hetkellä äitini ja isäpuolen kanssa.

7. Minulla on pienestä asti ollut neulafobia, enkä kestä vieläkään piikitystä millään tasolla. Tästä huolimatta minulla on ollut jo pitkään suunnitelmissa hankkia septum- lävistys. Musta ne on tosi kauniita ♥ Ennestään en omista lävistyksiä, paitsi molemmassa korvassa on kaksi reikää.

8.  Oon Oulusta, ja puhun Oulun murteella! Pyrin kuitenki kirjottaan ihan selko puhekielellä, koska sitä on varmasti miellyttävämpi lukea lukijoista~ ヾ(´▽`;)ゝ

9. Harrastin ennen tosi paljon piirtämistä, mutta nykyään se ei tunnu enää onnistuvan ;; taidot pääsi ruostumaan pahasti.

10. En oo kauhean sosiaalinen ihminen, ja muutenkin ujo (⊙﹏⊙✿) mutta netissä tykkään jutella tosi paljon outojenkin ihmisten kanssa, ja tutustua enemmän. Varsinkin saman harrastuksen omaaviin ihmisiin~


Kysymykset minulle
☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆


1. Lempimusiikki/artisti/bändi/whatever?

Kuten jo mainitsinkin, Queen.

2. Maailman paras peli ikinä?

Maailman paras peli ikinä onnn..
( ̄︶ ̄); ...en osaa päättää.. Mutta jos joku on sanottava niin Grand Fantasia. Sitä pelatessa minulla on ollut eniten hauskaa.

3. Minne matkustaisit juuri nyt? Miksi?

Erään rakkaan ihmisen luokse.. :3 koska syyt.

4.  Jos voisit olla päivän ajan joku muu, kuka olisit?

Olisin maailman rikkain ihminen! 

5. Voitat 10 000e, mitä ostat ensimmäiseksi?

Varmaan oman kämpän..

6. Nimeä 3 sinulle tärkeintä asiaa

Perhe, kaverit ja poikaystävä ♥

7. Lempi tv-sarja ja/tai anime?

Lempi tv-sarja onn... Salatut elämät (olen seurannut alusta alkaen) ja lempi anime on Junjou Romantica~

8. Mitä on nolointa mitä sinulle on sattunut?

no comments...



9. Mitä haluat tulevaisuudelta?

Onnea

10. Tulee tulipalo ja voit pelastaa vain toisen figut/nuket tai tietokone. Kumpi? :D

Figut.. :D koska mun tietokone on tosi vanha muutenkin ja sitten olisi hyvä tekosyy hankkia uusi. Plus en kestäis jos menettäisin mun vauvat ;__;

Tässä olivat minun vastaukseni, nyt siis... HAASTAN TÄHÄN:

Tiinyan

Turre

ja kysymykset tulevat tässä:
1. Lempi väri? 2. Lempi eläin? 3. Lempi herkku? 4. Suosikki lapsesi? (=nukke) ;) 5. Paras lukemasi kirja? 6. Paras katsomasi elokuva? 7. Mukavin tapa viettää vapaapäivä? 8. Nettisivu jossa käyt eniten? 9. Julkkis jonka haluaisit nähdä livenä?

Se oli siinä, kiitos kun luitte! see ya (^_^)



5 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta! Siihen on nyt vastattu ja jatkohaasteet heitetty.

    VastaaPoista
  2. Kääk! Mistä näitä haasteita tulee!? Janina ehti nimittäin haastaa minut myös :D Hehe, mutta haasteet ovat mukavia, jotan tartun ilolla niistä jokaiseen ^o^/

    Waaah! Oulun murteellako sie puhut?! :D Itse rakastan kaikkia murteita <3 Lukisin mieluusti Oulunkin murteella blogiasi. Ja vähänkö haluasin ite puhua jollain murteella, mutta kohtalo teki julmasti ja synnyin tylsästi Helsinkiin ;__;

    VastaaPoista
  3. Tuplahaaste >D mustakin on mukava tälläsiin kaikkiin kyselyihin vastata!
    Oulun murre on vähän semmosta että kyllä sitä ymmärtää mutta se voi muille kuulostaa tosi hassulta. Ehkä jos sä joskus muutat pohjosemmas, sullekkin voi tarttua jotain murretta :D Toisaalta siellä päin taidetaan enimmäkseen puhua slangia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tuosta murteen tarttumisesta: yläasteella luokallemme tuli tyttö, jostain Keski-Suomesta päin ja hänen murteensa tarttui itseeni sen verran, että hän kysyi minulta olenko minä mistä päin :D Olin siinä vaan sitten hölmistyneenä että ihan täältä Helsingistähän minä... "Ai jaa", tyttö ihmetteli XD En kehdannut kertoa että "mää täs vaa tairan vähä matkii sua"

      Ite en tykkää slangista yhtään :/

      Poista
  4. Hihii, kiva ku teit tän!! <3 Mä pelastaisin luultavasti myös figuurit.... Mut sit tietokoneella on meijän kaikki valokuvat ja videot..... O____O" Nuuu.... Liian vaikeeta päättää!! ;____;

    VastaaPoista